fredag den 13. august 2010

Fejlfarvede kan fucke af

Pia Kjærsgaards politiske tiltag er ikke satiriske længere, de er fandeme uhyggelige


21:37 - 10. aug. 2010 | Anne-Grethe Bjarup Riis



JEG HAR placeret en lille mikrofon i potteplanten, der står på den rødternede dug i Pia Kjærsgaards køkken. Og her får I den samtale mellem Pia og hendes mand, der blev båndet den aften, hun kom træt hjem fra sommermødet.

PIA: JEG ER simpelt hen til at lukke op og skide i, så træt er jeg.

Pias mand: Hvordan gik det, min smørblomst?

Jeg tror, vores udspil om at indføre totalt indvandrerstop for folk med ikke-vestlig baggrund scorer så mange stemmer, du ikke drømmer om det.

Jamen, der er da tonsvis fra østen, der har masser at byde på.

Det ved jeg godt, men det aner mine vælgere jo ikke en skid om.

Jeg har hørt, at Morten Messerschmidt har fremlejet sin lejlighed til nogle kinesere.

Fuck det! Det kommer aldrig frem i pressen. Ræk mig lige rullepølsen.

Det kom jo frem i pressen, at han lavede nazihilsen inde i Tivoli og stod og skrålede 'Deutschland, Deutschland über alles'.

Det har jeg jo også lyst til, skat. Men så tror jeg alligevel, at jeg mister nogle stemmer.

Du må bide det i dig, smørblomst.

Jeg vil allerhelst bare stå og skrige oppe på talerstolen, at alle fejlfarvede muslimer kan fucke af. Men jeg har lært, at man skal pakke tingene ind i politik.

Sidder du og græder, smørblomst?

Jeg kom bare til at tænke på Jokkes eks. Vi havde jo aldrig fået de små prinser, hvis Alexandra ikke måtte komme ind i landet.

Hvor der handles, der spildes.

Ja, jeg ved også godt, at vi har brug for de Indiske læger, så vi kan samarbejde på tværs af landene omkring forskning, men det ved mine vælgere jo heller ikke en skid om. Jeg skal bare bilde dem ind, at alle muslimer er tabere, og at de kun er interesserede i vores penge. Det giver altså flest stemmer.

Hvad med thai-pigerne?

Gud ja. Dem havde jeg glemt. De skal have dispensation, ellers mister jeg sgu de jyske landmænd. Åh, hvor er alting bøvlet!

Men det er da godt, der er så meget fokus på Helle Thornings skattesag, så har du jo chance for at få flere stemmer.

Ja, og jeg får endnu flere, når vi får afskaffet racismeparagraffen, så kan jeg endelig råbe 'kriminelle bitch' lige ind i sylten på Helle.

Det lyder som en god idé.

Jeg kommer sgu også helt i godt humør igen, skat. Så råber jeg sgu 'fede vatpik' ind i fjæset på Lars Løkke, men det er jo lige før, jeg ikke engang behøver det. Han logrer alligevel med halen, bare jeg åbner munden.

Trænger du ikke bare til en god gammeldags knaldetur på lagnet, min smørblomst?

NU BRINGER jeg ikke mere af samtalen, det blev alligevel lidt for privat. Men kære Pia. Pøj, pøj med stemmerne til valget. Dine vælgere er klogere, end du tror. Du er gået for langt til højre nu. Det er slået klik for dig, smørblomst. Og dine sindssyge forslag og politiske tiltag er ikke satiriske længere, de er fandeme uhyggelige. Du mener, at Danmark er for lille til et parallelsamfund. Jamen, så byg en mur, og du vil se et lille land gå til grunde.



Kilde: http://ekstrabladet.dk/nationen/article1388766.ece#ixzz0wUOdB6nA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar