søndag den 26. september 2010

Amalies mor: Spis en tudekiks og kom videre

- Er det så noget at være stolt af, at man har haft sex under lagenerne i den bedste sendetid? Nja, stolt og stolt ... Men det skete. Spis en tudekiks og kom videre

Kilde: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1418751.ece#ixzz10cS3VHDh

Det var ikke ligefrem Amalie Szigethys mors drøm, at hendes datter skulle være realitystjerne. Men nu spiller mor Charlotte selv en vigtig rolle i det nye program ’Amalies Verden’. Og hun er meget stolt af sin datter.

- Jeg tror, vi er mange, der har fordomme om unge, som deltager i ’Paradise Hotel’ og andre realityshows. ’Det er nok nogle skodbørn, som er villige til at sælge deres sjæl for at blive kendte’.

LÆS OGSÅ: Amalies mor stjal opmærksomheden

- Den fordom havde jeg også. Jeg kan jo se, hvor veltilpassede mine veninders børn er - de går i gymnasiet og på videregående uddannelser. Det kan jeg da godt beundre og tænke ’bare det var min datter’. Men det er det ikke.

Min datter er stærk
- Jeg har en datter, der vil noget andet. Og jeg er ikke bekymret for, hvordan hun tackler det. Hun er meget stærk psykisk.

- Er der ingen grænser for, hvad du synes, hun kan være stolt af? Hun har både optrådt fuld, tømmermandsramt og haft sex på tv …

- Nej, det synes jeg ikke. Der er mange, der bruger megen tid på at lægge låg på sig selv. Det er en ekstremt begrænsende. Er det så noget at være stolt af, at man har haft sex under lagenerne i den bedste sendetid? Nja, stolt og stolt ... Men det skete. Spis en tudekiks og kom videre.

- Hvorfor taler Amalie indimellem sådan et sjovt dansk?

- Jeg tror, at vi deler den ’genfejl’, at vi indimellem taler baglæns eller sidelæns eller glemmer nogle ord. Jeg er bare blevet bedre til at styre det.

LÆS OGSÅ: Får hjælp til at løsrive sig fra Amalie

- Hvordan har du det med Amalies jagt på at blive kendt?

- Det er ikke min opgave at dømme eller fordømme. Det kan godt være, at der er nogle, der siger, at det er indholdsløst at stå på en rød løber i en lækker kjole - og hvad så? Hvem gider sidde hjemme hver aften og lege far, mor og børn og glo fjernsyn? Det er lige så indholdsløst. Gab ..!


Kilde: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1418751.ece#ixzz10cS9O1At

Ingen kommentarer:

Send en kommentar